Fie ca este vorba de un brand personal, comercial sau institutional, o revitalizare a imaginii este bine-venita oricand. Imaginea sau identitatea vizuala reprezinta cel mai important aspect de care se loveste orice persoana la primul contact cu brandul si are puterea sa determine in ce masura respectivul contact se va repeta si, ulterior, materializa in directia dorita. Mai exact, daca prin intermediul imaginii reusesti sa conturezi o perceptie pozitiva asupra brandului tau, cu siguranta potentialul consumator va dori sa interactioneze cat mai mult cu acesta. In cele ce urmeza, voi detalia acest procedeu, oferind si o solutie pentru conturarea unei identitati vizuale autentice, si anume broderia.
Ce este un brand si cum ii valorificam identitatea vizuala?
Un brand poate fi explicat ca reprezentand suma tuturor asocierilor pe care un consumator le face cu un produs, serviciu sau persoana, in cazul brandurilor personale. De aici, foarte simplu putem ajunge la concluzia ca pentru ca un brand sa isi poata indeplini obiectivele, are nevoie sa creeze asocieri pozitive in mintea publicului tinta, iar pentru a se intampla acest lucru este necesara, in primul rand, o identitate vizuala capabila sa diferentieze brandul de concurenta.
Logo-ul, culoarea, design-ul, imaginile utilizate in comunicarea de brand si orice alte elemente care se refera la cum arata brandul contureaza identitatea vizuala. Pentru a o putea pune in valoare, dincolo de originalitatea cu care au fost create si de gradul de reprezentativitate pentru brand, este necesara si o metoda inedita de a le „pune in pagina”, de a le amplasa in asa mod incat sa poata fi cu usurinta depistate de consumator si, mai important, sa atraga atentia, sa-i incante privirea si, de ce nu, sa-i starneasca admiratia.
Brodeaza identitatea
E clar pentru toata lumea ca originalitatea atrage, dar este din ce in ce mai greu de atins. Cu toate astea, felul in care alegi sa-ti livrezi imaginea poate deveni un factor diferentiator. Apeland la broderie pentru a-ti imprima identitatea pe fiecare element pe care ai posibilitatea, realizezi o investitie pe termen lung care poate crea impactul dorit, de care vorbeam putin mai sus: atentie, placere, admiratie. Un material brodat denota o anumita prestanta, eleganta, un respect pe care brandul il are fata de el, dar mai ales fata de consumatorii lui. Atentia la detalii, intr-o lume a vitezei, poate fi tocmai acel element de care tu ca brand ai nevoie ca sa te poti detasa de ceilalti care activeaza pe aceeasi nisa. Si cand este vizibil ca detaliile sunt alese si executate cu grija, investindu-se timp si efort, cum se intampla in cazul broderiilor, respectul devine bidirectional. Nu trebuie omis faptul ca orice brand se adreseaza oamenilor. Si oamenilor le place sa se simta importanti. Asa ca, fa-i sa se simta!